Derdi olan gelsin derde derman olamayız belki ama dinlemesini biliriz..

Söylemek İstediklerim bölümünde yer alan bu konu nomercy_gfb tarafından paylaşıldı.

  1. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    derdi olan gelsin kardeşim.. yazalım rahatlıyalım......ne derdin var???
     
    Son düzenleme: 10 Eylül 2008
  2. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    yine 1. olarak ben başlıyorum...
    arkadaslar amacımız iletişim kurmak..msn de bir iletişim aracı deilmidir???
    nie forumda kankayız da msn de sapık oluyoruz....kızıyorum ama yaaa!!
     
  3. Ömer

    Ömer Yönetici

    valla derdimiz dünyadan büyük orhan babanın deyimiyle ama napalım dert bitmez bizde.
     
  4. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    vay beee. yine yalnız kaldım olsun sadece bana ait bi konum oldu... demekki bi tek ben dertliymişim. vay anasını bee
     
  5. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    kralex sende olmasan var yaa.neyse uykum var diosun sen de uyu o zaman ben biraz kendi kendime takılayım..:D
     
  6. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    bu kadar kolaymıydı be... ne kadarda zor derdim...meğer ayrılık iki dudak arasına bakarmış...
    en büyük aşk zor olanmış!!!!
     
  7. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    uyumayınnnnnnnnn ulannnnnnnnnnnnn!!!!!!!!
     
  8. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    ulan yazıklar olsun şurada yarım saattir debeleniorum necisin die soran olmadı...
    gıcıklık yapacaklar gelmesn sevmiom ben onları....
     
  9. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    burası iyiymiş yaa tamda kafama göre yalnızlık abi başını dinliyceksn...
     
  10. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    lagn!!!sümüklüsünüz oğlum siz....yaşınıza başınıza bakmadan yaptığınız hareketlere bakın öldürecem hepinizi...
     
  11. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    bende öldürecem be huseyin abi birlikte öldürelim....:D
     
  12. xyaramazx

    xyaramazx Harbi Bjk Li

    Dur birader heyecenLanMa Bak Ben Geldim
     
  13. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    hıh sen mi geldin!!!!hoşgeldin yav bende tan kendimle çelişki içersindeydm..
     
  14. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    haksızmıyım ama....msn iletişim amaçlı kardeşim kimse sana bişey yapamaz..
     
  15. xyaramazx

    xyaramazx Harbi Bjk Li

    Haklısın doqru sölüosun aslında bursıda bir iletişim aracıdır
     
  16. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    eveet.. bende öyle diorum ...hastalıklı abi bunlar....kendilerini bişey zannediolar...hasta ruhlu insanlar bunlar!!!
     
  17. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    ulan biz kadıköy çocuğuz bee.. stadın önnde uyuduk lan biz...bizim ağzımız szinki gibi süt kokmuyo...yürü beeee.
     
  18. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    tamam yeter bu gunluk... akıllı olun ağzını burnunu kırarım senn!!!!
     
  19. sevdaL

    sevdaL Sustuklarım Büyür İçimde

    hangi derdimden başlasam :D
     
  20. rockoLix

    rockoLix Üye

    Derdi oLmayan insan mı var yaa:(