Rock Müziğin Babası Paladayı

Hasan Şeref İlhan

Harbi Aktif Üye
Rock müziğin babası Paladayı wenbley stadyumunda verdiği konserle izleyen binlerce kişiyi yine kendine hayran bıraktı. Final şarkısından sonra bile stadyumu terketmeyen çılgın Paladayı fanatikleri, "bir daha, bir daha" sesleriyle yeri göğü inlettiler ve Paladayı bir kez daha çıktı sahneye ve unutulmaz şarkısı "kuru incir arası ceviz'i" birkez daha okudu. Konserde eski meslektaşları Mark Nofnır, Riçi Blackmor, Erik Clapton, Jon Bonjovi' de Paladayıyı yanlız bırakmadılar, kulis adeta ana baba günü gibiydi, Paladayıdan bir imzalı resim alabilmek için korumalarla itişip kakışanlar, giyisilerini parçalayanlar, kargaşada ayılanlar, bayılanlar kendilerini na hak yere helak ettiler, zira Paladayı kulisinde Türkiyeden termos içinde özel jetiyle getirttiği Gamsız Çayını içmekle meşguldü. Menejeri Üflek Ali,Paladayı adına bir basın açıklaması yaptı. Özetle Paladayının Türkiyede çok önemli bir kink müsabakasına katılması gerektiği için adına düzenlenen kokteyle katılamayacağını belirtti. Koruma duvarını aşarak Paladayıya ulaşmayı başaran pop müziğin starı sarkan Paladayıya" abi banada bir beste versenya" dedi, beste fabrikatörü Paladayı "Allah versin, Allah versin" diyerek sarkanı başından savdı, savılan sarkan bu işe fena bozuldu, Paladayının bir konser macerası daha böyle son buldu.
 

pala dayı

Harbi Aktif Üye
Oğlum mılik işin yokmu senin şeytanın aklına bile gelmez PALA vr rock haaaa helel olsun sana beeeee
Beceriyosunda valla yakışııııııır,hııııiiiiişşşşt.
 

Hasan Şeref İlhan

Harbi Aktif Üye
Dayı yalnız sarkana ayıp etmişsin. Necasetleyi verseydin bir bestede onun için, nedir yani.
 

pala dayı

Harbi Aktif Üye
Besteleyeyim dayının ayıpsın al sana bi kuple
SArkan seni kovalasın bizim Tarkan
Gece yatarken örtmemişsin üstünü
Bak açık kalmış arkan
PALA DAYI hariç kim olursa olsun senin kankan
Akıllı olursan eğer
olmaz bu alemde sana hiçbir zaman sarkan
Ne söylediğimi anlıyormusun
SARKAAAAAAAAAAAAAAAAANN
 
Besteleyeyim dayının ayıpsın al sana bi kuple
SArkan seni kovalasın bizim Tarkan
Gece yatarken örtmemişsin üstünü
Bak açık kalmış arkan
PALA DAYI hariç kim olursa olsun senin kankan
Akıllı olursan eğer
olmaz bu alemde sana hiçbir zaman sarkan
Ne söylediğimi anlıyormusun
SARKAAAAAAAAAAAAAAAAANN
ooo dayı rakçıyız he, yeni bestenide çok sevdim,bu beste yine listeleri alt üst eder👍
 

sevdaL

Sustuklarım Büyür İçimde
ne şanslıyız rock müziğin babası forumda bizle konuşma zahmetinde bulunuyo :D:D
 

pala dayı

Harbi Aktif Üye
ALIN SİZE RESİM DAYININ GÜZELLERİİİİİİİİ............Kimseye göstermeyin ama......







Nasılım beğendinizmi
 

Benzer Konular

Yanıtlar
5
Görüntülenme
2B
Üst