Reklamcılık Yönetimi Bölümü Hakkında Bilgiler

Meslekler bölümünde yer alan bu konu Ömer tarafından paylaşıldı.

  1. Ömer

    Ömer Yönetici

    Reklamcılık Yönetimi Bölümü Hakkında Bilgiler - Reklamcılık Yönetimi Nedir ?
    Programın Amacı: Reklamcılık ve piyasa araştırmaları programının amacı, çeşitli ürünlere karşı halkın eğilimlerini saptama ve onlarda satın alma isteğini artırma yöntemleri konusunda çalışacak elemanları yetiştirmektir.

    Programda Okutulan Belli Başlı Dersler

    Reklamcılık ve piyasa araştırmaları programında istatistik, sosyal psikoloji, bilgisayar kullanımı, örnekleme, veri toplama teknikleri, reklamcılık, tüketici davranışları gibi dersler okutulmaktadır.

    Gereken Nitelikler


    Reklamcılık ve piyasa araştırmaları programında okumak isteyenlerin sosyal bilimlere ilgili ve bu alanda başarılı, girişken, ikna gücü yüksek, yaratıcı kimseler olmaları beklenir.

    Mezunların Kazandıkları Unvan ve Yaptıkları ışler

    Reklamcılık ve piyasa araştırmaları programını bitirenlere "Reklamcılık Meslek Elemanı" unvanı verilir. Mezunlar piyasa araştırmaları yapan kuruluşlarda araştırmaların planlanması ve yürütülmesinde ekibin bir üyesi olarak görev yapar; anket uygulama, görüşme yapma gibi tekniklerle tüketicilerin belli ürünlere karşı eğilimlerini saptar ve reklam yolu ile onlarda satın alma eğilimleri geliştirmeye çalışır.

    Çalışma Alanları

    Reklamcılık ve piyasa araştırmaları programını bitirenler reklamcılık ve piyasa araştırmaları yapan özel firmalarda görev alabilirler.

    Reklamcılık Yönetimi Bölümü Olan Üniversiteler Ve İlgili Fakülteler

    • SELÇUK -SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU