Samet46 ile Röportaj...

Üye Röportajları bölümünde yer alan bu konu Ekrem tarafından paylaşıldı.

  1. Ekrem

    Ekrem Harbici uye.

    "' EMRE '" :
    s.a.

    samet :
    a.s.

    "' EMRE '" :
    başlayak mı roportaja samet?

    samet :
    başlayak
    kaç dakika sürer

    "' EMRE '" :
    bilmem
    bi şin mi war
    ?

    samet :
    yok devam edelim
    montaj işim varda sonra yaparım

    "' EMRE '" :
    tamam
    Adınız?

    samet :
    Abdussamet

    "' EMRE '" :
    Hangi okulda kaça gidiyorsunuz?

    samet :
    Prof. Faik Somer Anadolu Lisesi 9. sınıf

    "' EMRE '" :
    peki...
    Harbiforum u nereden buldunuz?
    (klasik soru):D

    samet :
    kralex dayımınoğlu olur..
    kralex sayesinde yani...

    "' EMRE '" :
    Adminin sana forumda yararı oluyor mu?
    torpil felan

    samet :
    valla bu zamana kadar torpille işim olmadı önümüzdeki zamanları bilemiycem

    "' EMRE '" :
    İyi biri yani admin.
    ?

    samet :
    admine laf yok...


    "' EMRE '" :
    neyse konumuza dönelim
    Forumda en çok nerelere takılırsın?

    samet :
    bilim ve teknolji bölümleri
    forum yarışmaları
    başkaa...
    fenerbahçeee

    samet :
    ve bazen forum oyunları

    "' EMRE '" :
    ayrıca forumda moderatorsün de..

    samet :
    evet..
    forum yarışmaları ve işletim sistemlerinde moderatörüm
    en kısa zamanda süper moderatörlük istiyorum..
    "' EMRE '" :
    (admine duyurulur)

    samet ::D

    "' EMRE '" ::D
    forumda yakın ardaşların kimler?

    samet :
    hesanat,fbrdm07,kralex,NyMo,eleCtro...vb

    "' EMRE '" :
    forumda kıl olduğun birileri war mı?

    samet :
    yok(olsa bile forumda yayınlanacak bi konuda yer veremem)

    "' EMRE '" :
    gereksiz bir soru o zaman ..

    samet :
    evet
    sıradaki soru?

    "' EMRE '" :
    ...
    "' EMRE '" :
    forumda admin olsan değişiklik yapacağın şeyler(!) neler olurdu?

    samet :
    dur bi düşiniyim



    samet :
    öncelikle chatbox(sohbet kutusu) kaldırırdım...(gereksiz bence)

    "' EMRE '" :
    başka...

    samet :
    program bölümündeki resimli anlatımların ayarlanması için 3 tane moderatör ayarlayıp her paylaşımın harbiforum'a ait olmasını ayarlamaya çalışırdım(tabi bu biraz zor iş...))

    samet :
    vb....

    "' EMRE '" :
    harbiforumdan olmayan paylaşımlar??

    samet :
    alıntı....
    tabi alıntı olmadanda olmaz ama bazı bölümler için geçerli o bence..

    "' EMRE '" :
    anladım..
    biraz da şahsi hayatından bahsedelim...
    ilgilendiğin spor(lar) var mı?

    samet :
    basket oynuyorum...
    ve yaşıtlarım arasında iyi oynadığımada inanıyorum

    samet ::D

    "' EMRE '" ::D:D
    vaaay..
    çok idaalısın

    samet :
    yani..

    "' EMRE '" :
    santla aran nasıl?
    resim müzk felan

    samet :
    aman kalsın
    "' EMRE '" ::D:D

    samet :
    okulda seçmeli ders olarak müzik veya resim seçiliyo

    samet :
    ben ikisindende anlamam
    müzik seçtim ve acaip zorrlandım anlatamam
    anlayın yani sanat severliğimi

    "' EMRE '" :
    hereks sanatçı olamaz zaten ...

    samet :
    evet...

    "' EMRE '" :
    geç oldu galiba ama hobin/fobin neler?

    samet :
    hobilerimden başlıyim yaa tabi başta basketbol oynamak,internette zap yapmak, telefondan msjlaşmak. :D:D

    "' EMRE '" :
    Evet..

    samet :
    yaa aslında bunu söylemek garip ama kedi fobim var :D:D

    samet :
    küçükken kediyle kavga ettimde bi kere ondan beri aramız kötüdür kedilerle

    "' EMRE '" :
    benim anlamadığım kediden korkuyor musun tiksiniyor huylanıyor musun?

    samet :
    huylanıyorum :D

    "' EMRE '" :
    peki...

    "' EMRE '" :
    sence hayatı anlamlı kılan prensibler nelerdir?


    samet ::D

    samet ::D
    azim,hırs,çalışkanlık vee en önemlisi AŞK

    "' EMRE '" :
    AŞK?
    o zaman kız arkadaşın var mı ?
    diye soralım

    samet :
    fazla özele girmeyelim
    ama doğruyu söylemek gerekirse şu anda kız arkadaşım yok...

    "' EMRE '" :
    işte cesaretlilik ve samimiyetlik!
    samet ::D

    "' EMRE '" ::D
    samet sence bu kadar soru az mı çok mu?
    daha soriim mi

    samet :
    sen bilirsin

    samet :
    devam edebilliriz ama eğer istersen

    "' EMRE '" :
    edelim o zaman...

    "' EMRE '" :
    futbol hakkında ne düşünüyorsun
    sence şampiyon kim olur?

    samet :
    galatasaray alır bence

    samet :
    ama bir fenerbahçeli olarak tabi sivasspor'un şampiyon olmasını isterim

    "' EMRE '" :
    şampiyonluğa en yakın talipler sivasspor ve BEŞİKTAŞ
    ...

    samet :
    bence galatasaray son haftada işi bitirecek
    son anların takımı Galatasaray

    "' EMRE '" :
    hadi bakalım...
    samet çocukluğuna inelim biraz..

    samet ::D
    "' EMRE '" ::D:D
    çocukken ilginç davranışların var mıydı?

    samet :
    9 yaşıma kadar biberondan süt içmek ilginçse vardı

    "' EMRE '" :
    ilginç...:D

    samet :
    ilginç ve komik

    "' EMRE '" :
    benim soracak sorularım tükendi .
    senin eklemek istediklerin var mı?

    samet :
    bana ayırdığın zaman için teşekkür ediyorum...
    hadi eyvallah :D

    "' EMRE '" :
    eyvallah samet.
     
    Son düzenleme: 2 Mayıs 2009
  2. Ekrem

    Ekrem Harbici uye.

    Kaliteli bir röportaj olmuştur umarım..
     
  3. masgot23

    masgot23 Yasaklandı

    ok iiiiiii

    ok güzel reportajjjjjjjjjjjj:):):):brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv:b:brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv:
     
  4. HuSoCaN

    HuSoCaN Mehdi ResuL Askeri

    Çok Güzell :):)

    Msn görüşmesi olmasın mı arkadaşım hehe :)
     
  5. Ekrem

    Ekrem Harbici uye.

    Ewet Husam msn den ayptık. Yorum için tşk Ler.
     
  6. HuSoCaN

    HuSoCaN Mehdi ResuL Askeri

    Rica capaitn forum demek bol bol yorum demeık :):)
    Seviyom seni :)
     
  7. Papatya_Perisi

    Papatya_Perisi Baby on Board

    güzel bir paylaşım forumda ki arkadaşlarımızıda az çok tanımış oluyoruz :)
     
  8. SaMeT46

    SaMeT46 Moderatör

    bence röportaj herkesle yapılması gereken bi gerek yani:D
     
  9. Papatya_Perisi

    Papatya_Perisi Baby on Board

    hehehe :D yapılması gereken bir gerek güzel bir cümle :D