RapSoDie
Yeni Üye
Eğer format atmadan yeni bir hamachi IP adresi almak istiyorsanız Hamachi'yi sistemden tamamen kaldırın.Bunu şu şekilde yapacağız.
Öncellikle "Denetim Masası"ndan Hamachi'yi kaldırın veya
"C:\Program Files\Hamachi" klasörünü silin.Daha sonra
"C:\Documents and Settings\Kullanıcı Adınız\Application Data\Hamachi" klasörünü silin.
Klasörlerde hiçbirşey kalmadığından emin olduktan sonra "Kayıt Düzenleyicisi"ne girip tüm Hamachi kayıtlarını silin.
"Başlat" - "Çalşıtır"a regedit yazın açılan pencerede "Ctrl+F" ye basın ve açılan pencereye "Hamachi" yazın ve aramayı başlatın.İlk kayıtı sildikten sonra "Hamachi" kelimesi geçen diğer kayıtları görebilmek için "F3" tuşuna basın.Hamachi kelimesini ile ilgili herşeyi silin
Bilgisayarı yeniden başlatın.Sonra hamachi tekrar kurun.Yeni ip alarak bağlanmayı deneyin. Eski ip'de sorun olabilir.
Eski IP'nizi isterseniz C:\Documents and Settings\Kullanıcı Adı\Application Data\Hamachi klasörüne geri yükleyip Hamachi'yi yeniden başlatın.
Eğer "Application Data" klasörünü göremiyorsanız;
"Araçlar" - "Klasör Seçenekleri" - "Görünüm" - "Gizli Dosya ve Klasörleri Göster"i işretleyin ve "Tamam"a basın.
Not : Kullanıcı Adı bilgisayarınızdaki oturum açtığınız isimdir.
Öncellikle "Denetim Masası"ndan Hamachi'yi kaldırın veya
"C:\Program Files\Hamachi" klasörünü silin.Daha sonra
"C:\Documents and Settings\Kullanıcı Adınız\Application Data\Hamachi" klasörünü silin.
Klasörlerde hiçbirşey kalmadığından emin olduktan sonra "Kayıt Düzenleyicisi"ne girip tüm Hamachi kayıtlarını silin.
"Başlat" - "Çalşıtır"a regedit yazın açılan pencerede "Ctrl+F" ye basın ve açılan pencereye "Hamachi" yazın ve aramayı başlatın.İlk kayıtı sildikten sonra "Hamachi" kelimesi geçen diğer kayıtları görebilmek için "F3" tuşuna basın.Hamachi kelimesini ile ilgili herşeyi silin
Bilgisayarı yeniden başlatın.Sonra hamachi tekrar kurun.Yeni ip alarak bağlanmayı deneyin. Eski ip'de sorun olabilir.
Eski IP'nizi isterseniz C:\Documents and Settings\Kullanıcı Adı\Application Data\Hamachi klasörüne geri yükleyip Hamachi'yi yeniden başlatın.
Eğer "Application Data" klasörünü göremiyorsanız;
"Araçlar" - "Klasör Seçenekleri" - "Görünüm" - "Gizli Dosya ve Klasörleri Göster"i işretleyin ve "Tamam"a basın.
Not : Kullanıcı Adı bilgisayarınızdaki oturum açtığınız isimdir.