En iyi taraftar grubu hangisi?

En iyi taraftar grubu hangisi?

  • Tatangalar

    Oy: 0 0,0%
  • Lazkopatlar

    Oy: 0 0,0%
  • Anti-x

    Oy: 0 0,0%
  • Gecekondu

    Oy: 0 0,0%
  • Diğer

    Oy: 0 0,0%

  • Toplam oy
    33
  • Oylama bitti .
Durum
Yeni yanıtlara kapalı.
makif Arkantos
En iyi taraftar grubu hangisi?

Tabi şimdi herkes kendi takımını söyleyecek ama taraftarlık bağırma ile ölçülmemeli destek olarak ölçülmeli
 
Son düzenleme moderatör tarafından:
bjk1903carsi Harbi Beşiktaşlı
kapandıgını kim söylüyorki yeni sezonda da varız herzaman varız bu dünyada
dünya dönmeye devam eder çArşı var,
kıyamet kopar gene çArşı var....
 
soru mu bu ya :D Çarşının Türkiyede rakibi yokki :D lütfen bu tip kücük taraftarların bulunduğu anketlere bi daha Çarşıyı katmayın :D
 
JokeR Üye
Genç Fenerbahçeliler Küfürsüz Takımına Destek İçin Gerekirse Aç Kalan Takımının Başarısı İçin Bütün Parasını Kombineye Veren Şerefli Bir Taraftar Grubudur Belki Desibel Rekoru Kıramıyor Ama Herkes Büyüklüğünü Bilir ..! Güzel Açıklama Yaptıysam Ne Mutlu Bana Eğer Kötüyse Özür Dilerim !
 
Phils Üye
Genç Fenerbahçeliler Küfürsüz Takımına Destek İçin Gerekirse Aç Kalan Takımının Başarısı İçin Bütün Parasını Kombineye Veren Şerefli Bir Taraftar Grubudur Belki Desibel Rekoru Kıramıyor Ama Herkes Büyüklüğünü Bilir ..! Güzel Açıklama Yaptıysam Ne Mutlu Bana Eğer Kötüyse Özür Dilerim !
ya ne demezsin galatasaray maçından sonra oyuncularınızı yuhladınız demi ondan zamanında rüştüyü dövdünüz demi ne güzel bi taraftar grbu biz türkiye taraftar gruplarıyla değil dünyadaki taraftar gruplarıyla bocalarla yarısıyoruz saçma bi anket ÇARŞI
 
JokeR Üye
öle bişi yok kimse yuhalamadı kimse bunu söyleyemez lig tv'den kendi gözlerimle izledim oyuncuları çağırdılar tezahüratlarla samandıraya yolladılar gfb yapmaz öyle şey çarşı'da neler olduğunu bilioz haLiL abiye qitmesin çarşıda neler olduğunu özel mesajdan atabilirim !
 
JokeR Üye
Burağı nasıl takımdan gönderttiniz adam gitti manisaya 13 maçta 9 gol attı naber nese fazla büyümesin Biz Rüştü'yü dövmedik .. Beste biLe yazdık " Ayva Çiçek Açmış Yaz Mı Gelecek ? Rüştü Kadıköy'e NasıL Gelecek ? " Hatırlatırım...
 
Ömer
Yönetici
arkdaşlar tartışmaya gerek yok. herkese göre tuttuğu takım en iyi taraftar grubudur...desibel mesibel hikaye :D
 
ya var ya işinize gelince desibel hikaye işinize gelince şeref hikaye bide rüştüyü dövmedik demişsin biz mi dövdük ya bir sayfa öncesinde resimler var onlara bakın duyarlı taraftarı görün.bazı fenerliler gerçeği göremiyor bence.

HA BİDE BEŞİKTAŞ LİVERPOOL MAÇINDA TERÖRE EN GÜZEL CEVABI BİZ VERDİK TÜM DÜNYA GÖRDÜ AMA BENCE BAZILARI HALA GÖREMEMİŞTİR NEYSE

AVRUPADA TÜRK TAKIMLARINI TUTUYORUM DİYOSANIZ BEŞİKTAŞA 8 YEDİNİZ DEMİCEKSİNİZ ALAY ETMİCEKSİNİZ EĞER EDİYOSANIZDA TÜRK TAKIMLARINI TUTUYORUM DEMİCEKSİNİZ.ÇÜNKÜ BEŞİKTAŞ AVRUPADA YENİLDİ.

YERİ GELDİ BU ÜLKEYİ MİLLİ TAKIM OLARAK TEMSİL ETTİ BEŞİKTAŞ ARMASINDA AY YILDIZ OLAN TEK KULÜP.
BEŞİKTAŞ LİVERPOOL MAÇINDA VATANINA VE MİLLETİNE NASIL SAHİP ÇIKTI DÜNYA GÖRDÜ YA SİZ STADINIZDA FENERBAHÇE CUMHURİYETİ YAZAN PANKARTLA NE YAPMAYA ÇALIŞTINIZ.
TEK CUMHURİYET TÜRKİYE CUMHURİYETİ TEK TAKIMI BEŞİKTAŞ
FB-BJK DERBİSİNDE BEŞİKTAŞ ATKISINI YAKTI BİRİ O ATKININ AMBLEMİNDE AY YILDIZ TÜRK BAYRAĞI VAR.
 
XİLAX HaRbİ KıZ
ya var ya işinize gelince desibel hikaye işinize gelince şeref hikaye bide rüştüyü dövmedik demişsin biz mi dövdük ya bir sayfa öncesinde resimler var onlara bakın duyarlı taraftarı görün.bazı fenerliler gerçeği göremiyor bence.

HA BİDE BEŞİKTAŞ LİVERPOOL MAÇINDA TERÖRE EN GÜZEL CEVABI BİZ VERDİK TÜM DÜNYA GÖRDÜ AMA BENCE BAZILARI HALA GÖREMEMİŞTİR NEYSE

AVRUPADA TÜRK TAKIMLARINI TUTUYORUM DİYOSANIZ BEŞİKTAŞA 8 YEDİNİZ DEMİCEKSİNİZ ALAY ETMİCEKSİNİZ EĞER EDİYOSANIZDA TÜRK TAKIMLARINI TUTUYORUM DEMİCEKSİNİZ.ÇÜNKÜ BEŞİKTAŞ AVRUPADA YENİLDİ.

YERİ GELDİ BU ÜLKEYİ MİLLİ TAKIM OLARAK TEMSİL ETTİ BEŞİKTAŞ ARMASINDA AY YILDIZ OLAN TEK KULÜP.
BEŞİKTAŞ LİVERPOOL MAÇINDA VATANINA VE MİLLETİNE NASIL SAHİP ÇIKTI DÜNYA GÖRDÜ YA SİZ STADINIZDA FENERBAHÇE CUMHURİYETİ YAZAN PANKARTLA NE YAPMAYA ÇALIŞTINIZ.
TEK CUMHURİYET TÜRKİYE CUMHURİYETİ TEK TAKIMI BEŞİKTAŞ
FB-BJK DERBİSİNDE BEŞİKTAŞ ATKISINI YAKTI BİRİ O ATKININ AMBLEMİNDE AY YILDIZ TÜRK BAYRAĞI VAR.

HELALL.. KARDEŞİMMMMMMMM👍👍👍👍👍
👍👍👍👍👍
 
Durum
Yeni yanıtlara kapalı.

Benzer Konular

Yanıtlar
0
Görüntülenme
123
Yanıtlar
0
Görüntülenme
2B
Yanıtlar
9
Görüntülenme
3B
Yanıtlar
0
Görüntülenme
41B
Yanıtlar
0
Görüntülenme
2B
Üst