uzun bir aradan sonra

Yeni HarbiForumcular bölümünde yer alan bu konu gizems tarafından paylaşıldı.

  1. gizems

    gizems HaRbİ PrEnSeS

    uzun bir aradan sonra yine buradayım tabi kabul ederseniz:):)
     
  2. akrep_zehiri

    akrep_zehiri ''єѕяαяℓı gözℓєя''

    ben seni tanımıorum ama tekrar hoşgeLdin :D:)
     
  3. XİLAX

    XİLAX HaRbİ KıZ

    ne demek hoşgeldin :)
     
  4. agent force

    agent force Harbi Aktif Üye

    Harbiforuma hoşgeldiniz.
     
  5. SüKuN

    SüKuN Harbi Aktif Üye

    o siz yokken buradaydı siz yeni olduğunuz için tanımassınız tekrar aramıza hoşgeldin gizem :D
     
  6. Hasan Şeref İlhan

    Hasan Şeref İlhan Harbi Aktif Üye

    Öyleyse merhaba
     
  7. gizems

    gizems HaRbİ PrEnSeS

    teşekkür ederim herkese evet siz okken burdaydım ama artık yine burdayım bende hoşbuldum sağolun:)
     
  8. Ömer

    Ömer Yönetici

    oo bayağa oldu :) aradan geçen zaman hoşgeldin eski harbi kızlardan.
     
  9. cisse_cisse

    cisse_cisse ÇARŞI ULAN !!!

    hoşgelmişiniz : )
     
  10. gizems

    gizems HaRbİ PrEnSeS

    evet çok zmaan geçti öss işte ama kötüydü sormayın neyse bidahaki sefer:):)önemi yok sağolun arkadaşlar ama burdayım artık saolun ayrıca sana kralex;)
     
  11. AtlıBey

    AtlıBey Harbi Aktif Üye

    hoşgeldin yha yanlıs hatırlamıosam ben seni tanıom tabi yha hosgeldinn
     
  12. h.g önce üyemişsin :D
    sen vardın ben yokken :D
     
  13. gizems

    gizems HaRbİ PrEnSeS

    evet ben vardım sen yokken napalım işte kader kısmet:)sağolun arkadaşlar mutlu oldum
     
  14. şeker

    şeker Üye

    seni yeniden burada görmek ne güzel tekrar hoşgeldin:)
     
  15. hayaletyy

    hayaletyy .::BUSHRA::.

    katılıorum ....
    hoşgeldin gizemmmm;)
     
  16. gizems

    gizems HaRbİ PrEnSeS

    hoşbulduk canlarım benim eskiler bilir beni;):)
     
  17. pala dayı

    pala dayı Harbi Aktif Üye

    dayının hoşgeldin
     
  18. Ömer

    Ömer Yönetici

    abi bu tırlar nedir ? kireç arabası mı ne? avatarındakiler:D
     
  19. gizems

    gizems HaRbİ PrEnSeS

    hoşbulduk kralex hoşbulduk...
     
  20. hektor__

    hektor__ Üye

    gizemm :D beni hatırladınmı banada bi arkadaş dedi gir banlanmıştım:D eskiler burdaymıs...