Turkcell Tıkla Konuş Kampanyası 2010

Cep Telefonu Genel bölümünde yer alan bu konu cicozz tarafından paylaşıldı.

  1. cicozz

    cicozz Çocukluk cicozlarda saklı

    Turkcell Tıkla Konuş Kampanyası 2010
    Türkiye’de ilk defa Turkcell’in sunduğu Tıkla Konuş ile artık internet siteleri üzerinden tek tık ile iki kişi arasında sesli görüşme başlatılabilecek.

    Üstelik aranan kişiye ulaşmak için telefon numarası bilmeye ve çevirmeye gerek yok.

    Türkiye’nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell, TıklaKonuş servisiyle mobil iletişim ve internet dünyasını bir araya getiren yepyeni bir uygulamaya imza atıyor. Türkiye’de ilk defa Turkcell tarafından hayata geçirilen TıklaKonuş sayesinde, internet siteleri ve benzer uygulamalarda yer alacak ikona tıklayarak, istenilen Turkcell numarasına doğru cep telefonundan çağrı başlatılabilecek.

    Arkadaşlık, sohbet siteleri gibi sosyal ağlar ile ilan ve e-ticaret sitelerinin sayfalarına entegre edebileceği TıklaKonuş uygulamasından, sadece faturalı veya Hazır Kart’lı Turkcell müşterileri yararlanabilecek. Görüşme, çağrıyı başlatan kişinin faturasına servis kurgusuna göre ücretlendirilerek yansıtılacak.

    Tıkla Konuş servisi nasıl çalışıyor?

    * Müşteri uygulamayı kullanan internet sitesi (Web/Wap) üzerinden Tıkla Konuş ikonuna basarak süreci başlatır.
    * Önce ikonu tıklayan müşterinin, daha sonra ise ulaşmak istenilen kişi veya kurumun cep telefonu çalar.
    * Aranan kişi cep telefonunu açtığında sesli görüşme gerçekleşir.

    Numara çevirmeye gerek yok
    Turkcell TıklaKonuş kullanıcıların hayatını pek çok açıdan kolaylaştıracak. Örneğin; ilan vermek isteyen bir kişi artık cep telefonu numarasını sisteme bir kere kaydedecek. İlanla ilgilenen kişilerin ilan sahibine sesli ulaşması için, TıklaKonuş ikonuna tıklaması yeterli olacak. Kullanıcıların kendi tercihi ve izni doğrultusunda internet üzerinden başlatılan sesli görüşme, her iki kullanıcının da cep telefonu üzerinden gerçekleşecek.

    Çeşitli internet sitelerine göre kullanım alanı farklılaştırılabilecek olan TıklaKonuş servisiyle çağrı başlatan numaraların görünmemesi veya servis numarası olarak görünebilmesi de sağlanabilecek.

    Kurumsal bir internet sitesindeki ürünle ilgili bilgi almak isteyenler de, cep telefon numaralarını ilgili internet sitesinin TıklaKonuş bölümüne yazarak satış temsilcilerine doğru çağrı başlatacak ve ilgilendiği ürün özelinde bilgi alabilecek.

    Cenk Bayrakdar: “Kullanıcıların hayatlarını kolaylaştırıyoruz”
    Turkcell Ürün ve Servis Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cenk Bayrakdar konuyla ilgili yaptığı açıklamada TıklaKonuş gibi fark yaratan uygulamalarla bireysel ve kurumsal müşterilerin hayatlarını kolaylaştırmayı hedeflediklerini söyledi. Bayrakdar, “Türkiye’de ilk defa Turkcell’in kullanıma sunduğu TıklaKonuş ile başta internet olmak üzere farklı dijital platformlarda daha güvenli, daha kişisel ve müşteri memnuniyetini artırıcı süreçler yaşanacaktır. Turkcell olarak, yenilikçi ürün ve servis çözümleriyle bireysel ve kurumsal kullanıcılara yeni iletişim kanalları açmayı sürdüreceğiz” dedi.