seven kişi karşılık göremesse ne yapmalı??

Aşk Doktoru bölümünde yer alan bu konu Bad_Girl tarafından paylaşıldı.

  1. Bad_Girl

    Bad_Girl Üye

    szce sewen birisi sewdiği kişiden karşılık göremesse napmalı..??
     
  2. TheMusty

    TheMusty MaJestY

    az da olsa umut varsa mücadele etmeli

    yoksa sevgisine karşılık vericek başka biri mutlaka bulunur

    fazla zorlamanın anlamı yok
     
  3. can233

    can233 Yeni Üye

    nabıcak eğer karşılık görmüyorsa zorlamamalı zorlarsa daha cok batırır işi bıraksın ama hala seviyorsa takip etmeli gizli şekilde başkasıyla cıkıyorsa ayrılmasını beklemeli (benm gibi)
     
  4. Ömer

    Ömer Yönetici

    kafasını eğip önüne bakacak :)
     
  5. pesimist

    pesimist sanal alem

    vurun kellesini :D
     
  6. jack_fear

    jack_fear 5iKT[aşk]

    çitalar avlanırken;
    önce avını belirler onu dikkatlice izler,hareketlerine bakar...
    sonra çok yavaş bi şekilde avını doğru yavaşça yaklaşır ama bunu yaparken en uygun zamanı bekler...yakalama mesafesine geldiği an saldırır,koşar...koşar...koşar....ama baktı ki yakalamicak,bırakır,başka bir av bulur.....

    sanırım mesajı aldın:) (karşı cinsi av diye nitelendirmek ne kadar doğru tartışılır ama aklıma gelenin en iisi buydu...)
     
  7. nomercy_gfb

    nomercy_gfb NeMa PrObLeMa...

    hiç bişey yapamaz....
     
  8. pesimist

    pesimist sanal alem

    sevmesin arkadaş karsıdan pas almadan nasıl sevebiliyor analamamki
     
  9. masgot23

    masgot23 Yasaklandı

    başini öne egeçek gidecek

    xmasgot23x
     
  10. bbusra

    bbusra HaRbi qıZ

    karsılık almaıosa kaderine rası olacak...zorla güzellik olmas
     
  11. Mic Check

    Mic Check KıRıK KaLeM

    almazsan vermezsin bu kadar basit

    ve ileride çok ileride eğer evlenirseniz sizin sevdiğiniz değil sizi sevenle evlenin ozman mutlu olursunuz
     
  12. merve14

    merve14 Yeni Üye

    Yalnız sevmek yeter sevene...
    Eğer gerçekten sevdiyse zaten karşılık beklemez; ki bu ona acı verse bile.
    Zorlamak istemez,sadece saçmalayabilir...
    Mantığını kaybeder seven..
    Platoniktir onun aşkı,belki de ilk aşkıdır.. Kim bilir ?
    O ötesini berisini düşünmez,sadece sever !
    Bu olmadı önümüzdeki maçlara bakalım gibisinden bir taktik uygulayamaz...
    Seven sevmiştir birkere karşılık bulmasa da UNUTAMAZ!!





    ALINTI DEĞİLDİR,KENDİ FİKİRLERİM...
     
  13. XİLAX

    XİLAX HaRbİ KıZ

    sonuna kadar sewmelii...........sewmek bu dqilmidir zaten ölümüne <3
     
  14. jack_fear

    jack_fear 5iKT[aşk]

    karşılık görmüyosa bıraksın peşini...sonu olmaz böyle işlerin...
     
  15. XİLAX

    XİLAX HaRbİ KıZ

    mantıklı...........sewmiosa peşinde koşmıcaksın sonra olan yine sana oluoo
     
  16. merve14

    merve14 Yeni Üye

    Peşinde koşmadın,daha doğrusu sevginin arkasında durmadın;umursamadın... O zaman sen onu gerçekten sevmiş oldun mu? Sevdiğini hiç düşünme daha iyi !
     
  17. eVaq0Liq

    eVaq0Liq Bayan Üye

    sevmesn kardşim oda:D zamnla tükenir zaten
     
  18. gergeous03

    gergeous03 Üye

    eğer merve gibi gerçekten seviyosanız açın iki biranızı yolunuza bakın kesinlikle uzak durun gerekirse ortamı okulu değiştirin genede uzak durun....yok şıp sevdiyseniz umursamam diyosanız dünya zaten günlük gülistanlık...
     
  19. aysecandas

    aysecandas Yeni Üye

    çok zor bir durum arkadaşlar allah kimseyi o duruma düşürmesin.. :(