ŞekerBank Müşteri Hizmetleri - Telefon Numarası

Rehber bölümünde yer alan bu konu Ömer tarafından paylaşıldı.

  1. Ömer

    Ömer Yönetici

    ŞekerBank Müşteri Hizmetleri Numarası Kaç, ŞekerBank Müşteri Telefon Numarası

    Müşteri hizmetleri temsilcisine bağlanmak için 444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi'ne haftanın 7 günü, günün 24 saati arayabilirsiniz.

    Tüm bankacılık işlemleri bir telefon kadar yakın! İhtiyaç duyduğunuz her an, her yerden, 444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi'ni arayarak işlemlerinizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

    Yurtdışı sabit hatlardan Şekerbank Çağrı Merkezi'ne +90 444 78 78 no’lu telefonumuzdan ulaşabilirsiniz. KKTC’den sabit hatlardan sadece başına 0 koyup alan kodu çevirmeden 0 444 78 78’i arayarak çağrı merkezimize ulaşabilirsiniz.

    Hedefimiz; çağımızın gerektirdiği tüm teknolojik imkanları kullanarak, siz müşterilerimizin tüm bankacılık hizmetlerini alabilecekleri, hızlı, sürekli ve kaliteli bir Telefon Bankacılığı hizmeti sunmaktır.

    Ayrıca kredi kartı şifrenizi Şekerbank Çağrı Merkezi'ni arayıp, Sesli Yanıt Sistemimizi (IVR) kullanarak kendi belirleyeceğiniz bir şifre ile değiştirebilirsiniz.