ruh çağıran kızların başlarına gelenler

Garip Olaylar bölümünde yer alan bu konu fatsaliugur tarafından paylaşıldı.

  1. fatsaliugur

    fatsaliugur şiir pınarı bölüm başkanı

    YAZI ALINTIDIR....

    1998 yaziydi bizim 7 kisilik kizlardan olusan bir gurubumuz vardi bir aksam annemlerin evde olmamasini firsat bilip kizlari eve davet edip parti vermeye karar verdim ve öylede oldu. Yedik içtik eglendik falan yasemin diye bir arkadasim ortaya atlayarak hadi ruh çagiralim dedi ben nekadar olmaz desemde çogunluk istedigi için karsi çikamadim. Ama bir sartim var kimse dalga geçmeyecek ve ciddi olucak dedim. içimizde böyle seylere inanmayan sadece Yeliz adinda bir arkadas vardi. Neyse duamizi ettik ve çagirmaya basladik. ( yazi üzerine fincan usulü) ruh geldi ve fincan oynamaya basladi.Hepimiz bayagi gerildik ve tam o sirada filiz bize hadi ordan siz oynatiyosunuz fincani, ozaman gerçekse bisey yapsin dedi osirada hiç bir sey olmayinca bizimki iyice dalga geçmeye basladi, iste benimle çikarmisin?sevgilin varmi? nezaman öldün? diye söyleniyordu ki fincan oynamaya basladi ve söyle yazdi "aksam bekle beni yanina gelicem ve bana inanacaksin" biz tabi korkudan ölücez yeliz hala dalgasinda hemen dua okuyup gönderdik. 1 saat daha oturduk kizlarla ve herkes eve dagildi saat 04:00 civarlari odamda sigara içiyodum genelde o saatlerde mum yakarim odamda zaten korkudan uyumamda imkansiz, tamda o ruhu düsünürken cami biri tikladi nolur aç kapiyi beni içeri aldiye aglamali bir ses, perdeyi araladim birde ne göreyim Yeliz her yeri çizik ve kan içinde. Sessizce kapiyi açip onu içeri aldim. Noldu dedim? (onun agziyla aynen anlatiyorum) " eve geldim mutfaga girip kendime bir sandviç hazirladim sonra odama geldim koltugun üstünde duran bebegimin duvara dönük oldugunu gördüm ve yere düstü, rüzgar sandim, hemen ardindan camin tahta kapagi hizli bir sekilde 3- defa çarpti yataga oturdum ve dua etmeye basladim o sirada üzerime bir agirlik çöktü bagiramadim sesim çikmadi ve kimildiyamadim 2-3 dakika sürdü bitince evden çikip sana dogru kosarken sanki arkamdan birinin nefes sesini duyuyodum ve o sey beni hizli bir sekilde itti ve yerde yuvarlandim. Kalktim gene kostum ve sana geldim iste böyle oldu" lütfen kurtar beni diye yalvardi neyse ertesi günü cami hocasina anlattik durumu evde kimse yokken hoca okudu üfledi evi sonrada hersey bitti.
    Daha sonra Yelizin söyledigine göre 5 yasinda olan küçük kardesi o gece annesine ablamin odasinda biri var demis ama annesi inanmamis.
    Hayatimda yasadigim en kötü olaylardan biriydi ama ilkte degildi ve olmayacakta ben böyle seylere merak duydugum sürece....
    Size tavsiyem inanmayanlarla sakin ruh çagirmayin sakin dalga geçirtmeyin,zaten gelen ruh degil cindir.
     
  2. OrhanGazi

    OrhanGazi Üye

    COK SAOL BİR DAHA YAPMICAM cok korkarım c.. den
     
  3. Mic Check

    Mic Check KıRıK KaLeM

    dogrudur bu tarz olaylar ve gelen hep cindir benden söylemesi bu konularla fazla uğraşan varsa uğraşmasın neyse paylaşim için saol
     
  4. III.Ahmet

    III.Ahmet Üye

    içim ürperdi birden:sasir:
     
  5. pckopat

    pckopat Yeni Üye

    tırstım lan zaten korkuyom bole seylerden!!!!!