Nokia, WidSets ile Geniş Bir Reklam Ağı Sunuyor

Ömer
Yönetici
Finlandiyalı mobil iletişim devi Nokia, mobil içerik oluşturma ve paylaşım servisi WidSets’in, reklam deneyimleri sunmak amacıyla 80’i aşkın mobil yayıncıyı kapsayan lider reklam ağı Nokia Media Network’e katıldığını duyurdu.

Mobil içerik oluşturma ve paylaşım servisi WidSets, reklam deneyimleri sunmak amacıyla 80’i aşkın mobil yayıncıyı kapsayan lider reklam ağı Nokia Media Network’e katıldı. WidSets, tek bir mobil reklam kampanyası ile, reklam verenlere dünya çapında kullanıcılara ulaşma olanağı tanıyor.

Şu anda 56 dilde sunulan ve Wall Street Journal, Twitter ve Foreca gibi markalara ait 5000’in üzerinde “widget” içeren WidSets servisi, kendi mobil içerik trafiğini artırmak isteyen reklam verenlere çeşitli olanaklar sunuyor. Markalar, servis üzerinden reklam vermek suretiyle tek bir kampanya ile dünya çapında tüketicilere ulaşabiliyorlar.

Konu hakkında bir açıklama yapan Nokia yetkilileri şunları ifade ediyor: “7 milyonu aşkın kayıtlı üye sayımız ile WidSets, reklam verenlere benzersiz bir fırsat sunuyor: Reklam verenler, reklamlarını kullanıcılara her zaman yanlarında taşıdıkları bir cihaz üzerinden doğrudan ulaştırabiliyorlar. WidSets, günümüzdeki mobil İnternet deneyimlerinde çıtayı yükseltiyor. İnsanların haberler, sosyal ağlar ve oyunlar gibi en sevdikleri çevrimiçi içeriklere her yerden, uygun maliyete kolaylıkla erişmelerini sağlıyor. WidSets, kurumsal müşterilerimize daha zengin kullanıcı deneyimleri sunarak faaliyetlerini birden fazla pazarda daha koordineli bir biçimde yürütmelerini sağladığımızın bir göstergesi.”

Volvo ve Doğal Hayatı Koruma Vakfı (WWF), ilk reklam verenler arasında bulunuyor. Volvo, bu yıl içinde piyasaya sürülecek olan yeni Volvo XC60’ye ilgiyi artırmak amacıyla Finlandiya’da bir kampanya düzenledi. WWF ise dünya çapında WidSets’in açılış sayfasında yer alan, “İklim Değişikliğini Durdurun” adlı kampanyayı başlattı.

WidSets, Nokia cihazları ve diğer cihazları içeren 300’ü aşkın cihazı kapsıyor. Nokia, bu yıl içinde WidSets uygulamasının kullanılabildiği cihaz sayısını artırarak, uygulamanın ulaştığı reklam veren ve dağıtım ağını genişletmeyi planlıyor.

Markalar, trafiği mevcut mobil İnternet işlevlerine çekmeyi ya da destekleyici reklam ve tanıtım faaliyetleriyle kendi mini WidSets uygulamalarını oluşturmak için Nokia ile işbirliği yapmayı tercih edebiliyorlar. Reklamlar ile hedeflenen kullanıcılar, cihaz türü, dil ve içerik tercihlerine göre değişiyor.

Nokia Interactive, tüm tüketicilerin ilgili ve seçkin reklamlarla desteklenen faydalı, zengin servisleri içeren bağlantılı mobil cihazlara sahip olmalarını amaçlıyor. Nokia Media Network, 100’ü aşkın seçkin mobil yayıncı ve operatör ortağı ile Nokia ortamları üzerinden verilen reklamlar ile milyonlarca mobil tüketiciye erişme olanağı tanıyor. BMW, Pepsi ve Paramount gibi yüzlerce lider marka, tüketiciler için uçtan uca ve yüksek performanslı mobil deneyimler yaratmak için bu ağ üzerinden reklam vererek Nokia Interactive’in ödüllü mobil pazarlama ekibinden faydalanıyor.
 

Benzer Konular

Yanıtlar
1
Görüntülenme
2B
Yanıtlar
0
Görüntülenme
2B
Yanıtlar
0
Görüntülenme
2B
Yanıtlar
2
Görüntülenme
13B
Yanıtlar
0
Görüntülenme
4B
Üst