merhaba yeniden

Yeni HarbiForumcular bölümünde yer alan bu konu BlueBerry tarafından paylaşıldı.

  1. BlueBerry

    BlueBerry Harbi Aktif Üye

    selam
    aysun ben :)
    nette gezinirken tesadüfen rastladım forumunuza.. bi süre takip ettim ve bende sizlere katılmak istedim.. sanırım 2 hafta oldu aktif olarak aranızdayım.
    yorum yapın arkadaşlar attığım konular nasıl ?

    iyi forumlar herkese...
     
  2. gizems

    gizems HaRbİ PrEnSeS

    güzel güzelim hoşgeldin o zman...:)
     
  3. cisse_cisse

    cisse_cisse ÇARŞI ULAN !!!

    hoşgeldin o zama tekrardan..:)
     
  4. şeker

    şeker Üye

    harbiforuma tekrar hoşgeldiniz:)