Kalbimin üstünden koca bir kamyon geçti :(

Aşk Doktoru bölümünde yer alan bu konu muhammed26 tarafından paylaşıldı.

  1. muhammed26

    muhammed26 Yeni Üye

    Evet buraya yazıyorum çevresinde psikolog doktor olanlar okusun ve katılsın;)

    Derdim çok büyük ve karışık herkes gibi .

    Şöyle başlıyayım ilk olarak biz ne cafede yok ne barda nede öyle sosyete yerlerinde takılmayız.Yani ilk onu gördüğüm yer pazar ne romantizm değil mi?:D

    Arkadan bağırıyorlar gel abi gel sakarı domates bunlar gelllll :D

    Herneyse o gün bi ablamla pazara gitmiştik rica etmişti .Benim aşık oldupum kızda bu ablanın nişanlısının kardeşi.Hep merak ediyordum çok güzel galiba bu kız hep övüpturuyorlardı ulan dedim şunu keşke bi görsem bi gün biryerde.

    Herneyse işte pazara gittik ana kız orda adı da ALEV:love:

    orda resmen vuruldum kıza işte sonra taktım kafaya bu kıza açılacam diye.

    Sonra o birlikte pazara gittiğimiz ablalara gittik bi gün o gün telefonundan alev'in numarasını gizlice aldım ve o günden itibaren gizli çağrılarım başladı:rolleyes:

    Herneyse sonra ben gizliden çaldırırken çaldırırken bi gün o abla sen alev e mesajmı çektin falan dedi bende evet dedim o günden itibaren alev de bana çağrı atmaya başladı ben atıyordum o atıyordu kalbim çıkcak gibiydi yerinden
    çok mutlu olmuştum sonra gel zaman git zaman artık mesajlaşmaya başladık ben ona hergün 50 kontörden fazla kontör yolluyordum :mad: beni çok mutlu edici mesajlar çekiyordu sonra bi kaç kerede msn de konuştuk ve dedi ben sana aşık oluyorum dedi orda eridim bittim ben .

    herneyse artık bi gün buluştuk ilk eline değdim yani anlatılmaz artık resmen fırladı kalbim:D baya bir konuştuk oda bi yerde çalışıyordu bu arada ben 18 yaşındayım oda aynı ama okumuyor lise terk ama inanın görseniz gelde aşık olma dersiniz .

    herneyse işte her gün onu işten alıyordum eve kadar baya bi 9 km lik gibi bir mesafeyi her gün yürüyerek gidiyorduk.

    sonra bi gün evine bıraktığım zaman yengesimi ne görmüş bişey dicem şimdi olmıcak :( gitmiş bunun yengesi annesine fln söylemiş o gün ortalık karıştı ve alev o gün bana sana hayatında mutluluklar ayrılmak zorundayız lütfen anla beni fln mesaj çekti o dk da bütün dünya'm karardı ve darmadağan oldum o günden itibaren depresyondayım ve işte sonra ben ona bi mesaj çektim şu engin nurşani diye bi lavuk var onu şarkısından bi söz söyledim ben almadım alan alsın tadını diye alev de bunu cinsel anlamda anlamış hadeee iyice karıştı durumum benim alev iyice kin beslemeye başlamış açıklama yapmak için hiç vakit ve yer bulamadım açıklama yapabilseydim bu durumda olmıcaktım ama kader Allah ne yazdıysa yaşıyoruz.

    Herneyse işte o günden beri artık her şeyde her an o aklıma geliyor onun için öyle dualar ettim ki ya mecnun halt yemiş .

    artık her gün onu düşünüyorum ve onun hayalini kuruyorum ve tekrar kavuşurum diye bekliyorum ama imkansız aşklardan benimkide bende dertleşmek istedim sizinle hepimiz kardeşiz nası olsa çoğumuz aşk acısını çekmiştir.

    Şimdiden benimle dertleşenlere teşekkür ederim.

    Selametle.
     
  2. green_eyes

    green_eyes Üye

    bu yazı gercekmi senin basındanmı gecti yani? senin basından gectiyse baya entrika yasamıssınız kardes bosver artık giden gitmiştir zaman herseyin ilacı zamanla gecer desem klasik kacmaz umuyorum
     
  3. muhammed26

    muhammed26 Yeni Üye

    Evet benim acemice yazılmış sallarmış gibi görünüyo olabilir :D kafa bi milyon ondan ama cidden benim başından geçti ayrıca bu kızın 2 abisi ve babası hapisteydi :D şimdi hepsi dışarda ben istanbuldayım şimdi eskişehir e dönücem bu ay sonu peşini bırakmıcam ne olursa olsun :(
     
  4. green_eyes

    green_eyes Üye

    zaten bırakmak zorunda kalmıssın yoksa yerler abileri seni can saglıgın için bırak kızı ve kacmaya bak:)
     
  5. muhammed26

    muhammed26 Yeni Üye

    İstiyorum ama olmuyor hep rüyalarıma bile giriyor yani isteme olayı şeklinde bile gördüm ona üzüntüme saçlarım bile döküldü :(
     
  6. green_eyes

    green_eyes Üye

    simdi sana ne yazsam ne desem bos yasamak için yasayan bir insan olmussun artık söylediklerim anlamsız kalır cünkü o maneviyatı ben bilemem ama ALLAH sana kolaylık versin
     
  7. muhammed26

    muhammed26 Yeni Üye

    Saol yinede artık aşk kapısını fln kapadım yanlız Allah'a aşığım artık hiç bişey kaıcı değil bu dünyada herşey boş geliyor artık böyle dediğmi zaman herkes hastasın sen psikologa git diyor ama anlamyolar işte
     
  8. MaVi_HoRoZ

    MaVi_HoRoZ Üye

    Aman kafana tokadan başka bişi takmıcan erkeklerde şapka taksın!
     
  9. pckopat

    pckopat Yeni Üye

    entrika :D zuha
     
  10. pckopat

    pckopat Yeni Üye

    Bir Şey sorucam entrıka nedemek?