itirafım

Söylemek İstediklerim bölümünde yer alan bu konu XİLAX tarafından paylaşıldı.

  1. XİLAX

    XİLAX HaRbİ KıZ

    şuan tek istediğim şey formama sarılıp inönünün ortasında ağlamak
     
    Son düzenleme: 7 Ekim 2008
  2. Phils

    Phils Üye

    bir tek cevabım bile yok ama ''insan neden imkansıza gider'' sorusuna hayran kaldım
     
  3. green_eyes

    green_eyes Üye

    insan bazı konularda imkansız bi varlık oldugu için imkansıza gidiyo olmasın
     
  4. çoğu Beşiktaşlı gibi sende çok yüreklisin Cansu:brv::brv::brv:
     
  5. By.Shadow

    By.Shadow KaLb-i Mecruh.*

    Bir İtirafım Bile Yok Anlıyor Musun ? Tüm Şehir Bana Küsküün :D:D
     
  6. XİLAX

    XİLAX HaRbİ KıZ

    saol canım kardeşim
     
  7. xyaramazx

    xyaramazx Harbi Bjk Li

    Ya Bende Bi İtirafta Bulunayım çok korkuyorum
     
  8. green_eyes

    green_eyes Üye

    korkma korktukca sıra sana gelecek söle itirafın neymiş neden korkuyosun
     
  9. xyaramazx

    xyaramazx Harbi Bjk Li

    En Ktü YAnıda O İşte Neden korktuğumu Bilmiyorum
     
  10. By.Shadow

    By.Shadow KaLb-i Mecruh.*

    Baska bi yerde kaldigim ilk aksam karanliktan korkarim.... 2. aksam alisirim :D:D:D:D:D

    Yerimi Yadirgarim yani ;) :D