Hayırlı tezkereler NymO

Askerlik bölümünde yer alan bu konu Ömer tarafından paylaşıldı.

  1. Ömer

    Ömer Yönetici

    Arkadaşlar forumumuzun kurucu moderatörlerinden NymO (Kenan) arkadaşımız, bayramdan sonra Çanakkale 116. Jandarma Er Eğitim Alay Komutanlığında vatani görevini yapmak için aramızdan ayrılıyor. Kardeşimize hayırlı tezkereler diliyorum.
     
  2. Mr.Jackson

    Mr.Jackson Sagopa Kajmer

    ooo NymO çanakkalede mi inşallah bende büyüyünce çanakkaleye giderim ...

    Hayırlı teskereler NymO abime
     
  3. draJe

    draJe a.k.a ßinßoa [L .

    vatani görev,
    hayırLısıyLa yapıp geLir inşaLLah,
    rabbim koLayLık versin tüm askerLere :)
    hayırLı teskereLer .
     
  4. RayOfHope

    RayOfHope Üye

    438.......:( nezmn bıtck yaaaaaa
     
  5. ellibesrock

    ellibesrock Yeni Üye

    ben yaptımda geldim askerlimi kafam rahat
    gidecek olar arkadaşlara şimdididen allah kolaylık versin.
     
  6. fbrdm07

    fbrdm07 HaRBi DeLiKaNLı

    429....... biter biter ömür bitiyor sayılı gün mü bitmeyecek:D.
     
  7. RayOfHope

    RayOfHope Üye

    ewt yaa bak gunler hemn gecıo:D :(
     
  8. II.MEHMET

    II.MEHMET Sahipcan

    NymO abi hayırlı tezkereler çok güzel yere gitmişsin inşaalah bnde gideri öyle güzel yere.....
     
  9. RayOfHope

    RayOfHope Üye

    419..................omer dogru gıdıomu bukez:d