demirci + basmak için yöntemler

Metin2 bölümünde yer alan bu konu Mic Check tarafından paylaşıldı.

  1. Mic Check

    Mic Check KıRıK KaLeM

    öncelikle arkadaşlar hayatta hiç bir şeyin garantisi yoktur .bu yöntemlerinde öle
    şimdi sayayim size

    1-kutsama kagidiyla basin (bi derece düşer başarisiz olursa)
    2-item yakin bu benim başarili oldugum bir yöntemdir marketten item alin (dandik olsun) yakın sonra bir tane daha alin onuda yakin 3. yada 4. denemede asil + basacaginiz itemi koyun başari oraniniz muhakkak yüksek olacak
    3-yaşli kadindan muska alin (bu da çok önemlidir şans değişimi için
    4-lwl aldiktan sonra + basin (bir ihtimal)
    5-özel bir item var savasçi kagidi olmasi lazim (+0 +4 kesin basar +4 ten sonrasi için işe yaramaz ) kesin+4 iteminiz olur


    bu arada demirci alnini silerse,yok sabit durursa,yok belmem kafasini kolunu kaşirsa böle şeyler sadece hurafedeir ben alnini silerken çokta yaktim yani şansinizi siz yaparsiniz demirci deil

    herkes fikirlerini ve deneyimlerini burda paylaşabilir (+basmak için)
    bu konuyu bir sabitlesek..........
     
  2. Mic Check

    Mic Check KıRıK KaLeM

    bu bölüme mod olmadan önce yazmişim konuyu sabitleyin diye :D :D

    kendimimi kıracam sabitliyorum

    Arkadaslar bu arada sizlerde basma şekillerinizi yazın
     
  3. -uykucusirin-

    -uykucusirin- KVP Hayranı

    ayrıca zeka itemleride takın.
     
  4. Mic Check

    Mic Check KıRıK KaLeM


    zeka benim bildigim SP dir + basmada işe yarayacagini sanmam


    Sura kastıgım için biliyorum full zekaliydi itemler paso yakıyor :D
     
  5. manyak03

    manyak03 Yeni Üye

    oke saolasın denicem
     
  6. atexasa

    atexasa Yeni Üye

    ewet zeka veren itemer takın örneğin kpe +9 bir altın küpe bulursanız nerdeyse item yakmazsınız :D
     
  7. AtlıBey

    AtlıBey Harbi Aktif Üye

    Arkadaşlar zekalı itemler kitapları falan okurken işe yarıyor...
     
  8. AtlıBey

    AtlıBey Harbi Aktif Üye

    Beyler taş basma taktiklerine falan inanmayın...Bugün 4 tane +3 hız taşı kırdım 5.de bastım....4üde taktikti kırıldı 5.yi direk bastım basıldıve karla sattım...:D
     
  9. kango699

    kango699 Yeni Üye

    yha dolumu +9 a basarken yandı off :( hmde ort 41
     
  10. gaddar

    gaddar Yeni Üye

    Yazık olmuş doluna Ama en kötü acıyı ben yaşadım...

    @@@@@@@@@ZEHİR KILICI+8 İMİ YAKTIM VE MAX HP Lİ 63 ORT@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
    :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: