BurÇlarin Komİk Özellİk AÇiklamalari:))

Burçlar & Fal Dünyası bölümünde yer alan bu konu yalnızlar rıhtımı tarafından paylaşıldı.

  1. KOÇ

    Sözünde duramayan, özgüveni olmayan, gıcık şahsiyet...

    Hayat boyu illa birileri onu iteleyecek.
    Var ya, bütün ev kuşları, ana kuzuları genelde bu burçtan
    çıkar.

    Bunun sevdası bile bir halta yaramaz.
    Genelde platonik takılır hasbam.

    Yoktur ki cesaret denen şeyin zerresi bunda, gidip de
    söylesin..
    Hadi bir mucize oldu zar zor söyledi ve siz de bir halt edip
    buna
    uydunuz.
    Eğer uçarı, hayatla eğlenen, aşkta heyecan arayan bir kişi
    iseniz
    bittiniz kuzum siz..

    Duygusal takılır bu koçlar.
    Sıkıcı mı sıkıcıdır.
    Her an ağlamaya, ahlanmaya meyillidir.

    Ona bir şeyi bin kere anlatın anlamaz.
    Bir de anladım havaları ve sonunda anlattığınız şeyin tam
    tersinde
    konuyla ilgili yorumları yok mudur. deli olursunuz.
    Soru sorup ne olduğunu ya da ne kadar sıktığınızı anlamaya
    kapasitesi
    yetmez.

    Ama toplum tarafından sevilir.
    Niye, çünkü kendinden başka bir zararı yoktur çevreye.
    Öyle hile dolanı becerecek zeka yoktur ki onda.

    Siz ona fıkra anlatın o gülsün, siz ona bir şey anlatın o
    dinlesin.
    Başka bir işe yaramaz.
    Kıskanç, gıcık ve sıkıcıdır o....

    BOĞA

    Bunun var ya, insan beynini yormaktan başka bir şey yaptığı
    yoktur.
    Orda burda arkanızdan atar tutar.

    Hele de size karşı ilgisi var ve siz ona karşı kayıtsızsanız
    yandınız
    demektir.

    O zaman her şey beklenir bundan.
    Yerin dibine sokar sizi.

    Artık saçınızı başınızı mı yolarsınız, sinirden alkole mi
    başlarsınız o
    sizin tercihiniz..

    Melek yüzlü şeytandır bu boğalar.
    İntikamcıdır.
    Hayatta pek bi halt olmazlar.
    Ailelerinin durumu iyi değilse de vay hallerine.
    Her şeye löp diye konmak isterler.

    Çok param olsun, en güzel sevgili benim olsun, olsun, olsun,
    olsun....
    Kendilerini dünyanın merkezi sanırlar.

    Sizden çıkarı varsa sizden iyisi yoktur bu zavallı mahlukatlar
    için.
    Genelde evde kalmışların burcudur.
    Ya evlenmezler, ya da geç evlenirler.
    Zaten kim ne yapsın bu uyuzları.
    Erkenden mezara sokar sizi.

    Bunun tek boğalığı burcunun ismidir.
    Aslında akreptir bunlar akrep..

    İKİZLER

    Dönek, iki yüzlü, karakter çorbası, tek başına tek bir işe
    bile
    yaramayan asalak. Tatlı dilli bir yılan.

    Bu var ya bu. hayatı boyunca onu bunu sömürüp durur.

    Bol organizasyonlu, bol dedikodulu, fesat mı fesat, defolu
    tipin
    tekidir.
    - "Hadi arkadaşlar şunu yapalım..."
    - "Aaa ayıp ettin tabii ki gelirim...."
    - "borcum olsun... " en çok kullandığı fakat bir türlü lafın
    yerini
    bulmadığı yalanlarından bir kaçıdır. Çok da iyi yalan söyler.

    Gevezedir de.
    Sır tutamaz.
    Boştur bunun ağzı..

    Ayaklı gazete dedikleri türdendir bu.
    Gezsin, tozsun, eğlensin o kadar..
    Öyle sıkıya mıkıya gelemez fazla.

    Laf olsun diye konuşur, evlenmek için evlenir, desinler diye
    yapar.
    Bir sözü diğerini tutmaz.

    Yanında kimse olmayınca da korkağın tekidir.
    Ha bire birilerinin , bir şeylerin arkasından konuşur.
    Onun arkasından konuşur, bunun peşinden konuşur.
    Ha babam konuşur.
    Güvenilmez tipin tekidir bu.

    Ama şeytan tüyü vardır bunlarda..
    Kendini affettirmeyi iyi becerir.
    Çabuk kandırır karşısındakini.

    En dikkat edilmesi gereken burç grubudur.
    Tembel ve beceriksizin tekidir.
    Aldığı hiçbir işi tamamlayamaz.

    YENGEÇ

    Kendini akıllı sanan, saftriğin biridir. Her şeye kolayca
    inanır...

    Gidenin ardından asırlarca yas tutar bu.

    Bir de bir gün her şeyin iyi olacağına ilişkin paranoyası yok
    mudur.
    Gel de çıldırma..

    Onu dış görünüşünden daha çok ilgilendiren bir şey yoktur bu
    dünyada.
    Birkaç iltifatta yelkenleri suya indiriverir hemen.

    Bencilin tekidir. Her şeyin en iyisini, en doğrusunu
    kendisinin
    bildiğini sanır. Sanki bu dünyaya yüce bir görev için gelmiş
    gibi
    davranır.

    Koç kadar ana kuzusudur bu..
    Bir de hayat boyu ardında yaslanacağı bir duvar olsun ister.
    Bir gün melek, bir gün şeytandır.
    Yani bir türlü çözemezsiniz onu....
    Sürekli gelgitlerde yaşar.

    Tehlikelidir. İnsanı kolayca avucunun içine alır.
    Eğer nefretini kazanmışsanız dikkat..
    Böyle durumlarda öfkesi henüz tazeyken pek çevresinde
    durmayın.
    Çünkü o zaman yapmayacağı şey yoktur. İlişkilerinde zordur.
    Birini severse onu sanki malı gibi sahiplenir, ama gözü de
    sürekli
    dışarıdadır. Bu uyuzla dostluk neyse de, aşk asla..
    Çünkü kaprisleriyle sizi hayatınızdan bezdirir.

    ASLAN

    Bu aslan var ya bu aslan.
    Bu komedi şey , kendisinin gökten zembille indiğini sanır..

    Bu ıssız bir adaya düşse, yanında isteyeceği üç şeyden biri
    aynadır.

    Kendinde seytan tüyü olduğunu düşünür..
    Sanki bu olmasa çevresinde ki hiç bir şey düzgün gitmeyecek
    gibi
    zanneder.

    Oysa en büyük yamuk kendisidir..

    Bunu bir odaya iki gün kapatın kesin ölür..

    Hele bir de odada ayna yoksa iki gün bile sürmez...

    Özgürlüğü asla vazgeçemeyeceği şeydir.

    Saftır aslında bu. Kuş kadar beyni olan bir insan bile bunu
    kolayca
    kandırabilir.

    Öyle ince detaylardan pek anlamaz.
    Bir yalan söylediğinde, ya da gizli bir iş yaptığında kısa
    sürede
    muhattabına kendi kendini ele verir.
    Çünkü plan yapacak yaptığı planı doğru düzgün uygulayacak hadi
    diyelim uyguladı saklayıp gizleyecek kadar potansiyel yoktur
    onda.

    Sakın bu aslan megolamanına nasıl göründüğünüze dair bir şey
    sormayın.
    Çünkü siz kendinizi ne kadar mükemmel hissederseniz hissedin,
    o olumsuz
    bir şey bulacaktır..

    Bu sahsiyetle kavga ettiğiniz de, size saldıracağı ilk konu
    dış
    görünüşünüz olacaktır.

    Kilonuzdan tutunda, gözlerinizin şaşılığına, dudaklarınızın
    inceliğine
    kadar v.s ne varsa onu fazlasıyla ilgilendirir. Ruh sağlığı
    açısından
    tehlikelidir.

    BAŞAK

    Hemen hemen her şeye kolayca uyum sağlar.
    Çünkü başka türlü ortam yapamaz, çevre genişletemez.

    Kendi fikirlerini sırf çevresindekiler eksilmesin diye
    savunmaktan
    korkar. Zaten kim karşısında her söylediğine he diyen bir tip
    istemez
    ki..?

    Bunun en sinir bozucu huyu, insanlarla konuşurken onların,
    rahatsız edecek kadar gözlerinin içine dik dik bakmasıdır.

    Genelde efendi takılır. Ama içten içe her türlü çılgınlığı
    yapmaya
    meyillidir. Şıpsevdidir, sessizdir, kuruntuludur ve genelde
    dalgındır.
    Sizinle konuşurken çoğunlukla kafasından başka şeyler geçer.

    Yaptığı iyilikleri en ufacık bir hatanızda her an başa
    kakabilir.
    Fazla alaturkadır. Ayrıca saplantılı tipin tekidir..

    Şıpsevdiliğine rağmen birine kafayı taktığı zaman ,
    karşısındakini
    bayana kadar zorlar.

    Ilişkilerinde romantik olmaya çalışır. Ama bir süre sonra can
    sıkar.

    İçmeyi pek bilmezler.
    Hele de moralleri bir şeye bozuksa,
    ( ki genelde mutlaka bir şeye bozuktur. )
    en son içmeye gidilecek kişidir.
    Hadi iyi niyetiniz size bir halt etti ve gittiniz ..
    O zaman yanınızda onu bir nebze susturmak için bir bant
    bulundurun.

    Normalde pek konuşmayı ve diyalog kurmayı bilmeyen bu
    şahıslar, içince
    yerdeki taşla bile konuşurlar..

    Onlar için yarın değil, bugün önemlidir.
    Genelde karakterini oturtamamış kişilerdir.

    TERAZİ

    Mıy mıy terazi, dır dır terazi.
    Iııyyy .bu var ya bu.?
    Bıdı bıdı konuşur.
    Soğuk nevalenin tekidir..
    Bunu en çok kendisi sever, sonra annesi, sonra varsa
    teyzesi...
    Sonra , Sonra . bunu kimse çok sevmez..

    Canınız sıkıldığında en son arayacağınız kişi olmalıdır.
    Çünkü sizin ufak bir moral bozukluğunuzu dahi depresyona kadar
    götürür...

    Kafasını her şeye takar.
    Gel git akıllının tekidir.
    Bir gün size çok yakın davranır,
    ertesi gün bir bakarsınız suratınıza dahi bakmıyor.

    Sırlara , gizemli şeylere çok meraklıdır.

    Müthiş bir dedikodu deposudur.

    Kim kiminle ne yapmış..?
    bilmem kim nerde ne etmiş.?
    miş de miş miş... !

    hemen hemen çoğunu bir yerlerden duyar, görür, bilir.

    Yapmacık beyinlinin tekidir.

    Akıllı takılır, takıldığıyla kalır.
    İnsanı boğan sıkan bir havası vardır.

    Başta zor bir ihtimalle de olsa size çekici ve ilginç gelse
    bile,
    sonrasında mazoşist değilseniz şayet kaçacak delik ararsınız.

    Yemeğe düşkündür. Özentinin tekidir.
    Çevresi tarafından robot, soğuk ve dengesiz olarak taninır.
    Tatminsizin tekidir.
    Son olarak çok fazla kaile alınacak biri değildir.

    AKREP

    Çevresine genelde ılımlı ve temiz kalpli havası veren
    akreplerin,
    insanları dumura uğratmakta üstüne yoktur.

    Kuşkucu, kıskanç ve iki yüzlünün biridir.

    Size ne zaman hangi yüzünü göstereceğini de asla
    kestiremezsiniz. Bazen
    şefkatli , sıcak,
    bazen de saldırgan ve soğuk bir buzdolabı gibi olur.

    Onun sizin yüzünüze gülüyor olması, asla size karşı iyi
    niyetler
    beslediğinin garantisi değildir.
    O tam bir tiyatrocudur...

    Bencillik onda hat safhadadır.
    Bu var ya bu.
    Öyle melun bir şeydir ki, Allah bunun şerrindendüşmanımı bile
    korusun.

    Kafaya koyduğunu yapar bu....

    Vücut dilini çok iyi kullanır.
    Yüz mimikleri ise en çok olan insan tipidir.
    Her olaya , her şeye bir mazereti vardır.
    Çok dikkatli ve akıllıdır.
    Avına sinsi sinsi yaklaşır.
    Eğer çevrenizde bir akrep varsa,
    bence onunla kesinlikle dost olmaya çalışın.

    Kıskançlıgi yüzünden ise yapmayacağı şey yoktur bunun.
    Sürekli ilginin kendisinde olmasını ister.

    İnsanı çileden çıkaracak kadar kendine güveni vardır.
    Burcunun adı gibi akrepin tekidir.
    Melek yüzlü şeytan lafı sanki bunun için söylenmiş gibidir.

    YAY

    Ah sen var ya sen...
    Düzenbazlar düzenbazı, dedikoducu ve bi o kadar geyik insan.

    Senin adam olman için kafana taş düşmesi ve ya birinin başına
    balyozla
    vurması falan mı lazım..?

    Nedir bu gevezelik..?
    Bunun konuşur, konuşur çenesi de yorulmaz.
    Beleşe bayılır.
    Ben yaptım, ben ettim havaları yok mudur bunun,
    insanın gırtlağına yapışıp boğası gelir.

    Heyecan manyağıdır bu.
    Bağımsızlığına en düşkün burçtur.

    Duruma , ortama göre anında değişirler. Nabza göre şerbet
    verirler...

    Buna gazı verdin mi bir daha tutamazsın..

    Her bir şeyi abartmaya bayılırlar.
    En ufacık , en basit olayı bile süsleyip öyle anlatırlar size.

    Dikkat yoksunudur bu yaylar.
    Allah , bunların sevgililerine de sabır versin...

    Bir insan ancak bu kadar kaprisli olur dedirtir insana.

    Bardağın hep dolu tarafını görecek kadar, hayattaki
    olumsuzluklara
    gözlerini kapatırlar.

    Sıkılınca da kaçarlar.
    Eğer sonunda bir çıkarları yoksa, mücadele etmeyi pek
    sevmezler.

    Bunların burcunun adı yay değil çakal olmalıymış aslında..
    Bunlar için hayatta kendilerinden daha önemli hiçbir şey
    yoktur.
    Biten ilişkilerinin ardından konuşur,
    kızdığı arkadaşlarının arkasından atar tutarlar.
    Bu yüzden pek güven vermezler insana.
    Daha nasıl güven versin ki.?
    Sırf heycan için yaşayan, dedikoducu tip demedik mi..?
    Biz bir şey biliyoz da yazıyoz heralde.
    Hayretbişii..!

    OĞLAK

    İnatçı keçi seni.
    Seni gurur budalası,
    pire için yorgan yakan şapşal seni..!
    Dobralıkla patavatsızlığı bunun kadar karıştıran başkası
    yoktur şu
    cihanda.

    Her an bir siniri krizi geçirmeye müsaittir.
    Onun için o daha iyi , bu daha kötü gibi bir ayrım genelde
    yoktur.
    İki şey arasında kıyas yapamayacak kadar absürt ve gerksiz bir
    insandır. Bu nedenledir ki, çok mecbur kalmadıkça saçlarınızın
    yeni
    şeklini, kıyafetinizde yaptığınız değişikliğin nasıl olduğunu
    , bu
    rüküşten
    ve ya daha doğrusu bu garip insandan başka birine sorsanız iyi
    edersiniz.

    Kıskançlığından falan değil , ahmaklığından sizi sorduğunuza
    pişman
    eder. Yani biraz kaz kafalının tekidir..
    Onun aklı fikri arkadaşlarıdır.

    Sonra da onlardan yer nanayı..
    görür gününü..

    Özel hayatının didiklenmesinden hiç hoşlanmaz.

    Sanki kimin umrundaysa bunun kendi gibi sıkıcı kurallarla
    boğulmuş
    özel hayatı.?

    Eğer bi filmi onunla birlikte izleme gafletine düştüyseniz
    şayet .
    Size durup dururken oyuncunun en son ne söylediğini sorar.

    Filmin her sahnesinde yorum yapar, o da olmadı absürt bir şey
    bulur
    kafanızı karıştırır..

    Olmadık yerde güler..
    Olmadık yerde soru sorar.
    Onu sorar, bunu sorar...

    Sanki mezar taşına yazdıracak yıllarca bilmem
    kimlerin canına tak ettirip öğrendiği onca gereksiz bilgiyi..
    İllet şey .

    KOVA

    Görgüsüzün biridir.
    Yaşantısı boyunca kompleksleriyle hem kendisini hem de
    çevresindekileri
    canından bezdirir..

    Özentidir, ayrıca basmakalıp tipin de biridir...

    Değişime pek açık olduğu söylenemez.

    Okul hayatının parmakla gösterilen parlak çocuğu değildir.
    İş hayatında ise hep kolay işleri tercih eder.
    Potansiyeli daha fazlasına izin vermez..

    Olsa da olur, olmasada olur tipin tekidir...

    Yemeğe olan düşkünlüğü de ayrı bir mevzudur.
    Genelde obezler bu burçtan çıkar..

    Yani yakınınızda bunlardan bir iki tane olması sakıncalı
    değildir.
    Genelde sizi kompleksleriyle boğar ama onun dışında
    diğerlerine
    göre daha zararsızdır.

    Yıllar sonra bir anıyı hatırlayıp efkarlanır bu gerzek
    yaylar..
    Pek nostaljiklerdir.
    Onu bunu yıllar sonra hatıra olur diye saklamaya bayılırlar.

    Her ne kadar içlerinden bazıları ağır abi, hanım ağa gibi bir
    görüntü
    çizseler de, hemen hemen hepsi sulugözlü, duygusal tiplerdir.
    Canınız sıkıldığında sırf muhabbet için, telefon defterinizde
    bir yayın telefonunu bulundurabilirsiniz.

    Ama akıl almak, nasihat almak, problemlerinizi çözdürmek için
    arayacağınız en son kişi olmalıdır.
    Çünkü onun zaten kendisi bir problemdir.

    BALIK

    Ah sana nedir bilmiyorum ki. Saf mısın , salak mısın.?

    Yüz yıl yaşasa, olgunlaşacağına daha da bir çocuklaşır bu..
    Ona kırılır, buna alınır, küser, kızar....
    Ayyyy... İnsanın bunu düşünürken bile içi daralır.

    Hayatta zaman zaman önüne çıkan fırsatları ,
    bir türlü değerlendiremeyen beceriksizin tekidir..
    Yaşamı boyunca kolay yoldan para bulmayı hayal eder bu.
    Zaten uyumadığı anlarda, çok az istisnai durumlar dışında
    genelde hayal kuruyordur.

    Hep çelişkilerle doludur. Bir de sanki hiç olumsuz huyu yokmuş
    gibi,
    bir kuru inadı vardır ki... İnsanın kanserli hücre olup, onun

    organlarına karışası gelir.

    Tam bir karın ağrısı, baş belasıdır.
    Bunun huyuna , suyuna git sonra canın ne istiyorsa yaptır
    buna.

    Ama bana sorarsan kendin yap daha iyi.

    Tam bir bunalımdır.
    Ona sorsan hayatta en büyük acıları bu çekmiştir, gelen buna
    vurmuştur,
    giden vurmuştur.. Ah zavallı daha ne yapsındır ki...?

    Bunun bindiği gemi batar,
    Tuttuğu dal kırılır.

    Anılarla yaşamaya bayılır. Geçmişinden asla sıyrılamaz.

    Dış görünüşe çok fazla önem verir.
    Onun bir şeye moralinin bozulması için nefes alıyor olması
    bile
    yeterlidir.

    Öyle lider olmak gibi bir kaygısı yoktur,
    kıyıda köşede kendine bir yer bulsun yeter.

    Onu mutlu etmek neredeyse imkansız gibidir.
    Her hangi bir şeye bile hemen sevinebilir, ama asla mutlu
    olmaz.
    Şahsiyetsiz, karamsar, olsa da olur ama olmasa acaba daha mı
    iyi olurdu
    dedirten tuhaf ,illet insancığın tekidir.

     
  2. green_eyes

    green_eyes Üye

    resmen bana hakaret var burda yaaaaaaaaaaaa
     
  3. gerçekler acıdır greenciğimmmm:Dzuhahah
     
  4. hayaletyy

    hayaletyy .::BUSHRA::.

    Ya BÖle GerÇek Olmas Olsun Bende Olmayan Ne Warsa Burda
     
  5. o zaman sen burcunu bilmiyorsun canım :D
    bakın ben sizi düşünüp burcunuzu öğrenmenize yardımcı oluyorumm:D:Dburçlar bölümüne açtım öyle bir konu burçlarını bilmeyenler içinn oraya bir bakın isterseniz:D:D:Dzuhahahha (güldüm yhaa)
     
  6. Rebel Angel

    Rebel Angel Harbi Kız

    yaww aynen hayaletyy yha bnde olmayan herşeyyy..:D tam bnm zıttımı yasmışlr:D
     
  7. NyMpH

    NyMpH Üye

    biraz kötü oldu yaaa:D

    içince yerdeki taşla bile konuşurlar.. bu güzelmiş :D
     
  8. fatoş

    fatoş Yeni Üye

    ben bi yengecim....gerçeklerr bukadardaa acımıdır yaf...süperr paylaşım için saolasın....
     
  9. AKGÜN

    AKGÜN Üye

    vallahi billahi külliyen yalan :D
     
  10. gizems

    gizems HaRbİ PrEnSeS

    yalan ya yalan işte:pne yalan ama :D
    sağolun yorumlar için
     
  11. konuyu açan benim sen niye sağol yorumlar için diyon ki anlamadım:D
     
  12. h@rbi mehmet

    h@rbi mehmet Guest

    TERAZİ

    Mıy mıy terazi, dır dır terazi.
    Iııyyy .bu var ya bu.?
    Bıdı bıdı konuşur.
    Soğuk nevalenin tekidir..
    Bunu en çok kendisi sever, sonra annesi, sonra varsa
    teyzesi...
    Sonra , Sonra . bunu kimse çok sevmez..

    Canınız sıkıldığında en son arayacağınız kişi olmalıdır.
    Çünkü sizin ufak bir moral bozukluğunuzu dahi depresyona kadar
    götürür...

    Kafasını her şeye takar.
    Gel git akıllının tekidir.
    Bir gün size çok yakın davranır,
    ertesi gün bir bakarsınız suratınıza dahi bakmıyor.

    Sırlara , gizemli şeylere çok meraklıdır.

    Müthiş bir dedikodu deposudur.

    Kim kiminle ne yapmış..?
    bilmem kim nerde ne etmiş.?
    miş de miş miş... !

    hemen hemen çoğunu bir yerlerden duyar, görür, bilir.

    Yapmacık beyinlinin tekidir.

    Akıllı takılır, takıldığıyla kalır.
    İnsanı boğan sıkan bir havası vardır.

    Başta zor bir ihtimalle de olsa size çekici ve ilginç gelse
    bile,
    sonrasında mazoşist değilseniz şayet kaçacak delik ararsınız.

    Yemeğe düşkündür. Özentinin tekidir.
    Çevresi tarafından robot, soğuk ve dengesiz olarak taninır.
    Tatminsizin tekidir.
    Son olarak çok fazla kaile alınacak biri değildir.
    yapmacık beyinlimi istanbulun 3cüsü oldum tüm derrslerden
     
  13. sağol bunu ben yollamıştım zaten :D:LOL:
     
  14. bjk1903carsi

    bjk1903carsi Harbi Beşiktaşlı

    (Genelde karakterini oturtamamış kişilerdir) hiçde oyle bırısı degılım ben
    bıde sıpsevdı demişiniz asla oyle bırısıde degılım aşık olursam 1 kişiye oldum baska da yokk
    paylaşım içinde sagol kardeşim
     
  15. iyiki bi konu açtım ya :D adı üstünde komiklik olsun diye yapmışlar kızmayın arkadaşlar
     
  16. bjk1903carsi

    bjk1903carsi Harbi Beşiktaşlı

    yok ya ne kızması oyle yazdım bazıları tutmuyo dedım okadar
     
  17. ranip

    ranip Yeni Üye

    puhaha bir aslan burcu olarak bunların ynlş oluunu düşünüorm :D:D ki zaten bnlar da komklk olsn die yazılmış;):) tşkrler...
     
  18. haa şöylee
    evet arkadaşım son derece katılıyorum sana:D;)
     

Bu sayfa için etiketler

  1. burcların komik özellikleri
  2. burçlar komik özellikleri
  3. burclarin kotu ozellikleri komik
  4. burçların olumsuz özellikleri komik
  5. yay burcunun komik özellikleri