2 Baba 2 Oğul -> 3 elma

Zeka Oyunları & Bilmeceler bölümünde yer alan bu konu ridoarikufuto tarafından paylaşıldı.

  1. ridoarikufuto

    ridoarikufuto the guardian

    evet arkadaşlar başlıktanda anlaşılmak üzere 2 baba 2 oğul var 3 elmayı nasıl paylaştırırsınız? (elmayı parçalamadan)..:D
     
  2. ridoarikufuto

    ridoarikufuto the guardian

    cevap veren yokmu hiç yaa çok basit çoğunuzun bilmesi lazım bunu..
     
  3. Mr.Jackson

    Mr.Jackson Sagopa Kajmer

    çocuk,çocuğun babası,çocuğun dedesi doğru mu ?
     
  4. Dangerous

    Dangerous M!ch@€l J@ck$Qn

    iki çocuğa birer elma dağıtırım.Babanın birinin fedakar olduğunu düşünüp herhangi birine elmayı veririm.yada bir o baba bi bu baba ısırır.(Domuz gribi olmasınlar bide başıma):D
     
  5. Twilight

    Twilight *****Tw!L!GH*****

    Hmmm.Bakalım 1 elma daha alırım hepsiyle eşit olur:D
     
  6. ridoarikufuto

    ridoarikufuto the guardian

    Michael Jackson doğru kardeşim bravo :brv:
    diğer arkadaşların zekice :)confused:) vermiş olduğu cevaplar içinde teşekürler..
     
  7. Dangerous

    Dangerous M!ch@€l J@ck$Qn

    diğer arkadaşların zekice :)confused:) vermiş olduğu cevaplar içinde teşekürler..[/QUOTE]

    şimdi sen bana salak mı diyosun??bu işareti koyarak'' :confused:''
     
  8. ridoarikufuto

    ridoarikufuto the guardian

    yok canım ne alakası var.. hem o işaret salaklığımı ifade ediyo, espiri olsun diye konulan bi işaret, yanlış anlaşımlasın :brv:,
     
  9. Dangerous

    Dangerous M!ch@€l J@ck$Qn

    ii bende zaten başta güldüydüm :D
     
  10. ridoarikufuto

    ridoarikufuto the guardian

    sorun yok o zaman :D